ESPA

Επιστροφή προϊόντων


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Έχετε το δικαίωμα αλλαγής στα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών «SPEEDEX COURIER» ή «ΕΛΤΑ COURIER», που παραλάβατε.

Αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο και εφόσον έχετε έρθει πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικά στο +(30) 2463400040 ( Δευτ.-Παρ.: 10.00-14.00 & Σαβ.: 10.00-14.00) και μόνο με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύουν τα εμπορεύματα.

Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει τα προϊόντα να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε, αφόρετα και χωρίς καμία φθορά.

Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης.

Τα έξοδα της αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος και μας επιστρέψετε τα προϊόντα, με δική σας πρωτοβουλία, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας, θα υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 7€, στην διαδικασία της αλλαγής.

Για λόγους υγεινής αλλαγές στα κοσμήματα & αξεσουάρ δεν γίνονται δεκτές.

Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε («SPEEDEX COURIER» ή «ΕΛΤΑ COURIER») αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι:

- Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
- Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του.

Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα.

Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την επιχείρησή μας.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Επικοινωνήστε άμεσα στο τηλ: +(30) 2463400040 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η επιχείρηση την έχει ήδη εισπράξει, τότε η επιχείρηση οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή. Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την επιχείρηση (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην επιχείρηση), τότε η επιχείρηση υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

 

ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Στις περιπτώσεις επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο δεν ισχύει.

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν.

Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη με μοναδική επιβάρυνση το κόστος αποστολής/επιστροφής των προϊόντων, το οποίο επωμίζεται ο πελάτης.
Η διαδικασία έχει ως εξής: Ο πελάτης στέλνει τα προιόντα με οποιαδήποτε ταχυμεταφορική εταιρεία επιθυμεί και με τα μεταφορικά έξοδα να επιβαρύνουν τον ίδιο.

Αμέσως μας ενημερώνει πως έχει αποστείλει το δέμα του και μας δίνει τον αριθμό αποστολής. Μόλις η εταιρεία μας παραλάβει το δέμα, έρχεται η ίδια σε επικοινωνία με τον πελάτη.

Στην περίπτωση αυτή και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η επιχείρηση για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

 

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΙ:

Α) ο πελάτης δηλώσει υπαναχώρηση και αποστείλει το δέμα του ΧΩΡΙΣ να ενημερώσει προηγουμένως την εταιρεία, Β) εάν ο πελάτης χρεώσει με έξοδα (αποστολής ή courier) την εταιρεία μας σε περίπτωση υπαναχώρησης παραγγελίας.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβει η επιχείρηση το προϊόν.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος. Το τίμημα θα επιστραφεί στον αγοραστή με τον ίδιο τρόπο πληρωμής της παραγγελίας του.

 

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

ΔΕΝ γίνεται υπαναχώρηση στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε επιθυμείτε να μας τα επιστρέψετε φορεμένα ή έχουν οποιασδήποτε μορφής φθορά.

ΔΕΝ γίνεται υπαναχώρηση στην περίπτωση που έχετε ξεπεράσει την προθεσμία επιστροφής.

s
Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη δυνατή πλοήγησή σας. Μάθετε περισσότερα OK